Vi er unægtelig inde i en meget vanskelig periode i dansk erhvervsliv. Vi skal forsøge at få skabt en sammenhæng mellem at holde danske virksomheder i gang og samtidig beskytte vore medarbejdere og medmennesker i det hele taget. Det er en vanskelig balancegang, men hos Chrisholm A/S har vi foretaget nogle tiltag, der sikrer, at vi lever op til regeringens direktiver og anbefalinger og samtidig sikrer en fortsat drift.

Vi har gennemført følgende tiltag:

  • De af vores medarbejdere der har mulighed for det, arbejder hjemmefra.
  • Vi opholder os maksimalt 2 personer i virksomheden af gangen, med behørig afstand.
  • Vi beder løbende vores leverandører om opdatering, i forhold til drift og levering.
  • Vi har indført udvidede hygiejneregler i virksomheden.
  • Medarbejdere som viser sygdomstegn vil omgående blive sendt hjem i 14 dages karantæne.
  • Generelt beder vi vore medarbejdere om at udvise rettidig omhu med hensyn til hygiejne og omgang med andre mennesker.

Udover disse tiltag, tager vi fortsat imod ordre og producere som normalt, dog kan man forvente en længere leveringstid på visse produkter.

I den kommende periode, har vi desuden nedsatte åbningstider, som er følgende:

Man – Tors: 10.00 – 14.00

Fre: 10.00 – 13.00

Telefonen er fortsat åben i henhold til vores almindelige åbningstider (Man-Tors: 8.30 – 16.00, Fre: 8.30 – 15.00)

Er du interesseret i et godt tilbud? Giv os et kald eller send os en mail.